برنامه ۱۹۸ رادیو رنگین‌کمان

از این هفته پخش سری جدیدی را آغاز می‌کنیم که تهیه‌کنندگانش نام ماکیاتو را برایش انتخاب کردند. ماکیاتو قهوه‌ایست ایتالیایی که لطفش به جمعی نوشیدنش است. بچه‌های ماکیاتو با گرایش‌های جنسی مختلف هر هفته در یک کافه دور هم جمع می‌شوند و موضوعی را پیش می‌کشیدند که برای همه ما دغدغه است. موضوع برنامه اول: روزی که فهمیدم.

برای عضویت در تلگرام رادیو رنگین‌کمان اینجا را کلیک کنید:
telegram.me/joinchat/Bdoymzwmh5GD-_FLwcTefA

در خبرهای این هفته از جمله به مناظره بامداد دوشنبه از ستاد دونالد ترامپ می‌گوییم که کمپین “اردنگی” به همجنسگرایان را به راه انداخته! آقای ترامپ می‌خواهد دگرباشان را (به گفته خودش) با تیپا از جامعه بیرون کند!

برای شما هم این سوالات پیش آمده؟ من گی هستم! برای فرار از فشار جامعه می‌خواهم با یک لزبین ازدواج کنم تا دهان مردم را ببندیم! من یک زن دوجنسگرا هستم! اگر با مردی دوجنسگرا ازدواج کنم به این شرط که هم او و هم من آزادانه سراغ بخش دیگری از تمایلات درونیمان برویم، خوشبخت می‌شوم؟ این سوالات را به همراه سوال شنونده ای از ارومیه مطرح می‌کنیم و رها روانشناس محبوب برنامه‌های ما به آنها پاسخ می‌دهد.

و شعری که یک شنونده رادیو از داخل ایران خوانده و برایمان فرستاده را هم پخش می‌کنیم.

برنامه های رادیو رنگین‌کمان هر دوشنبه و جمعه از ساعت ۸:۳۰ شب به وقت تهران از طریق موج کوتاه رادیویی ۴۱ متر فرکانس ۷۵۷۵ پخش می شود.

پاسخی بگذارید

