پزشک سوئدی , محفظه ای برای سکس با زنان درست کرده بود!

دکتر مارتین 38 ساله به ده سال زندان و محرومیت از حرفه محکوم شد.دکتر 38 ساله در جنوب سوئد محفظه ای برای سکس با زنان درست کرده بود و یکی از بیماران خود را در این محفظه زندانی نموده بود.این پزشک در اواخر ماه فوریه سال جاری به دلیل آدم ربائی به 10 سال زندان و محرومیت از حرفه پزشکی محکوم شد.این پرونده پس از کشف موضوع در سپتامبر سال گذشته همواره مورد بحث محافل خبری سوئد و  سراسر دنیا بوده است.

این سوال برای بسیاری از خوانندگان مطرح بود که این پزشک به چه دلیل اقدام به چنین کار عجیبی نموده است. وی در بازجوئی پلیس گفت که هدفش از این کار یافتن پارتنر بوده است. آفتون بلادت موفق شد عکسهائی از داخل این محفظه که زنی 30 ساله در آن زندانی شده بود منتشر کند.بنا به گزارش پلیس خروج از این محفظه تقریبا غیر ممکن است.این پزشک همچنین اعلام کرده بود که این زن 30 ساله بهترین دوست دختر ممکن بوده است.محفظه ای که این زن درآن زندانی بوده  در پشت دیوارهای بتنی با درهای فلزی و قفل های رمز دار پنهان بوده است. به گزارش پلیس تشخیص وجود چنین محفظه ای در مکانی که قرار داشته است غیر ممکن بوده است.پلیس میگوید که در نگاه اول این محفظه مانند یک ماشین معمولی در جنگل به نظر میرسد و به هیچ عنوان جلب توجه نمیکند.

زندان مجهز

bunزنی که توسط این پزشک زندانی شده بود از وحشتی که او را در بر گرفته بود سخن گفته است:   “من از استکهلم در حالی که بیهوش شده بودم به این محفظه آورده شدم. به خودم گفتم که این نمیتواند واقعی باشد اما متاسفانه زمانی که به خود آمدم متوجه شدم زندانی هستم.او روبروی من روی صندلی نشسته بود و درها  هم قفل بودند وقتی درست نگاه کردم متوجه شدم که فرار از آنجا غیر ممکن است.”  این محفظه دارای یک میز کوچک با گیاهانی خشک شده در روی آن و همچنین یک آشپزخانه ویک دستشوئی و توالت نیز بوده است.

دوست دختر برای آشپزی

این زن همچنین به پلیس گفت که دکتر به او گفته است که هدفش از نگهداری او در این bunمکان به نوعی داشتن یک دوست دختر بوده است که در زمان مناسب برای او غذا بپزد و با هم سکس داشته باشند و گاهی نیز به اتفاق شام بخورند. به هر صورت این پزشک و وکیلش اتهامات وارده را رد کرده و زندانی کردن زن جوان را نپذیرفته اند.به هر صورت امروز آخرین روز ثبت یک برگه اعتراض بر علیه حکم صادره از طرف وکیل پزشک مذکور است. درهمین اثنا پلیس سرگرم بازجوئی های بیشتر از دکتر مارتین در مورد جرائم دیگر نیز هست. پلیس معتقد است که این پزشک در طراحی یک آدم ربائی نافرجام دیگر نیز دست داشته است.این آدم ربائی در حوالی کپنهاگ و مالمو اتفاق افتاده بود.آدم ربائی اخیر نیز در جنوب سوئد و از استکهلم صورت گرفته بود.تحقیقات بیشتر در این مورد توسط پلیس کماکان ادامه دارد.

پاسخی بگذارید

