آخرین راهی که باید برم

اقدام به خودکشی من با قرص قبل از پیشنهاد خواهرم برای آمدن به کشور آزاد انگلیس برای بار سوم ناموفق بود و این اتفاق درست قبل از بستری شدنم در بیمارستان سرخه حصار صورت گرفت که متاسفانه ناموفق بود .

حداقل تنبیهی که برای من در نظر گرفته شده محروم شدن از ارث پدری در زمان جدا شدن از همسر اولم بود .

ازدواج دوم من دقیقا موقعی اتفاق افتاد که از بیمارستان مرخص شده بودم و تازه به خانه پدری منتقل شده بودم . بعد از یک هفته یه بعدازظهر تابستان ، خانواده ای به خواستگاری من اومدن و پس از تحمل کتکها و خشونت های زیادی که بازهم از طرف برادرم صورت گرفت و از سر گذراندم در همون مدت یک هفته که از بیمارستان به خانه منتقل شده بودم ، در تاریخ دوم مرداد ماه 1394 در کمال ناباوری عقد کردیم . همسرم از من 8 سال کوچکتره و قبلا ازدواج کرده و یه دختر 5 ساله از ازدواج قبل داره ، ولی به عقیده من علت قبول این ازدواج از طرف همسرم فقط دریافت پول میتواند باشد و نه دلیل دیگه ای و مراسم رسمی ازدواج ما درست در اولین فرصت بعد از تاریخ برگشت من به ایران خواهد بود که مطمئنا یا با خودکشی من و یا در صورت امتناع من از ازدواج مجدد ، مرگ به دست برادر من خواهد بود .

پاسخی بگذارید

