بخش اعصاب و روان :/

ما برای خودمون یک واحد آپارتمان یک خوابه واقع در منطقه تهرانپارس اجاره کردیم اما هر روز وقت و بی وقت با مزاحمتهای برادرام و خانوادم مواجه میشدیم تا اینکه بعد از مطمئن شدن خانواده من از ارتباط من با دوست دخترم دوباره همون رفتارای قبل شروع شد ، تمام وسایل منو از توی خونه بیرون آوردن و بار یه کامیون کردن و بردن و من دیگه وسایل شخصی و لوازم خونمو ندیدم ، منو به زور با خودشون آوردن خونه خودشون و خونه ای که اجاره کرده بودمو پس دادن و من برای دومین بار بعد از جدا شدن همون شرایطو تجربه کردم و هر روز افسرده تر از قبل شدم ، تا اینکه به مدت 3 ماه از تاریخ اول اردیبهشت 1394 تا آخر تیرماه 1394 در بیمارستان سرخه حصار تهران بخش اعصاب و روان بستری شدم . در زمان بستری شدنم تحت درمانهای متفاوتی و بعضا وحشتناکی که قابل تصور نیست قرار گرفتم ، مثل شوک تراپی که سخت ترین و دردناکترین چیزی بود که تحمل کرده بودم و اینکار برای فراموش کردن هرگونه فکر نسبت به همجنس خودم بود که عملا هیچ تاثیری در خودم نمیبینم جز تحمل سردردهای طولانی مدت بود و خوراندن داروهایی که همیشه یا خواب بودم و یا سست و بیحال گوشه ای نشسته بودم . روش دوم قرار بود بعد از ایجاد آرامش در من با خوراندن داروها منو آماده کنن برای هورمون تراپی و در نهایت آخرین روشی که برای ما در نظر میگیرن زیر تیغ رفتن همجنسگراهاست چون طبق گفته های آقای احمدی نژاد هیچ همجنسگرایی در ایران وجود خارجی نداره و تعبیر این حرف از نظر دولتمردان یعنی اینکه کسانی که این مشکلات را دارند همه ترنس سکشوال هستن و باید تحت عمل جراحی قرار بگیرند و تغییر جنسیت به جنس مخالف بدهند . در مجموع خواسته آنها این است که یک نفر به صورت کاملا مشخص فقط هویت زن بودن و یا مرد بودن را به طور مشخص اعلام کند و از نظر آنها این مشکل به این صورت حل میشه و بیماران مداوا میشن .

پاسخی بگذارید

