تلاش میکنم درستش کنم اما …

ما در تاریخ 10 بهمن ماه 1391 بعد از 10 سال زندگی بی ثمر و تلخ به صورت قانونی از هم جدا شدیم ، و به دلیل اینکه درخواست جدایی از طرف من بود از تمام امتیازات قانونی خود باید میگذشتم ، حقوقی که شامل مهریه و در خواست دریافت نفقه های گذشته بود و من زمان زیادی را بدون هیچ پولی میگذراندم ، در نهایت با استقبال برادرم از من با کتکهای بی امان به خانه پدری بازگشتم که در واقع دوباره شروع یک کابوس واقعی بود .

بعد از جدایی به واسطه رشته تحصیلی مورد علاقم و توسط یکی از آشنایان برایم امکان کاری در کشور دبی ایجاد شد که این برای من به نوعی رهایی بود . بعد از مدتی من کاملا پنهانی از خانواده پاسپورت خودمو برداشتم و بدون اطلاع با حداقل وسایل شخصی که همش توی یک کوله پشتی جا شده بود از خونه خارج شدم ، قبلا توسط یکی از دوستانم بلیط و ویزای دبی تهیه کرده بودم و در واقع هزینه بلیط و اقامت برای مدت کوتاهی در یک هتل خیلی ارزان در شهر دبی را بهش بدهکار بودم و بعدها با کار در دبی بدهی خودمو پرداخت کردم ، در زمان کمی شرایطم بهتر شد و توان اجاره یک سوئیت در دبی را داشتم و در عین حال همیشه با دوستم از طریق اینترنت در ارتباط بودیم و در زمان کمی به من ملحق شد ، تمام تلاشمو کردم که دوست دخترم که همیشه در تموم مراحل زندگی کنارم بود و سختیهای زندگی منو تحمل کرد کنارم باشه بدون درگیری با خانواده و مزاحمتهای اجتماع و … مدت دو سال در کنار هم با آرامش زندگی کردیم البته کشور امارات هم کشوری مسلمان است و محدودیتهای اسلام را دارد اما به لطف وجود توریستهای اروپایی و آمریکایی آرامش بیشتری از زمانیکه تو ایران بودیم داشتیم و در تیر رس نگاههای مردم نبودیم .

مدت دوسال در کشور امارات کار کردیم تا اینکه دیگه کار جدیدی پیدا نکردیم و مجبور شدیم در اواخر اسفند 1393 به تهران برگشتیم .

پاسخی بگذارید

