تصادف کردیم

دقیقا روز 23 اردیبهشت 1381 اومدن خواستگاری و 25 خرداد ماه 1381 عقد کردیم و روز سوم تیرماه 1381 ازدواج کردیم ، اوایل همسرم همیشه منو افسرده میدید و من دلیل می آوردم که امتناع از داشتن رابطه با همسرم به خاطر خوردن قرصهای ضد افسردگی و خستگی از کار خیلی زیادی که توی شرکتی که انجام میدادم بود ، اما من بیشتر وقتمو بعد از ساعت معمول کار با همون دوست زمان دانشگاه سپری میکردم .

دو سال و نیم پر از جر و بحث و التماس های من برای جدا شدن از همسرم گذشت . یه روز که به یه مسافرت کوتاه میرفتیم ، اوایل اسفند 1383 بود و ما به شدت مشغول جر و بحث و دعوا بودیم که همسرم کنترل ماشین رو از دست داد و تایر ماشین از جاده خارج شد و وارد خاکی شد و شوکه شد ترمز شدیدی کرد که منجر به حادثه وحشتناکی برای من شد ، ماشین چند بار توی هوا چرخید و زمین خورد و غلطید تا اینکه خلاصه متوقف شد ، اما من در اولین معلق زدن از ماشین به بیرون پرتاب شده بودم و توی تاریکی غروب منو چندین متر دورتر از محل اتفاق پیدا کردن و مسافرای ماشینهای دیگه قبل از رسیدن اوژانس منو احیا کردن و بعد از رسیدن اورژانس و انتقال من به بیمارستان و گذراندن مدت طولانی در بیمارستان با شرایطی متفاوت و همراه با دردهای زیاد به زندگی ادامه دادم چون در ناحیه مچ هر دو پا و لگن و قفسه سینه و دنده ها دچار شکستگی های زیادی شدم و نیمی از انگشت شصت پای چپ قطع شد و دچار پارگی همه رباطهای زانوی چپ شدم و مجموعا پنج عمل سخت و طولانی و دردناک رو تحمل کردم ، دو بار جراحی زانوی چپ ، یکبار جراحی انگشت شصت پا به دلیل جمع و منفعل بودن رباط شصت پا و خم ماندن انگشت که به هیچ وجه امکان پوشیدن هیچ کفشی را نداشتم و در نهایت یک بار عمل وحشتناک لگن که فقط مجبور به ثابت نگهداشتن استخوانها بیرون از بدن با میله هایی به بلندی بیست سانتیمتر که از بدنم بیرون زده بود به مدت دو ماه بودم و تحمل این وضعیت وحشتناک بود .

پاسخی بگذارید

