موهامو کوتاه کردم

بچه ها کسی نسخه کامل فیلم شرایط رو داره ؟

تا اینکه یه روز عصر سر و کله یه خانواده که از طرف دوستای مامانم معرفی شده بودن پیداشد و در مدت کوتاهی پسر اون خانواده خیلی مذهبی همسر من شد ، البته بعد از کتک های حسابی که از برادرم خوردم . تهدید هایی می شدم که وحشتناک و غیر قابل تصور بود ، برادرم چنان سیلی های محکم و ضربه های زیادی به سرم میزد که تا مدتها دچار سردردهای دائمی و تهوع که شبیه به سردردهای میگرنی بود می شدم اما خیلی بیشتر و طاقت فرساتر . من اون سالها موهای خیلی بلندی داشتم و برادرم منو با موهام روی زمین می کشید . یه روز برای اینکه این درد تموم بشه جلوی آینه دستشویی یواشکی تموم موهامو با قیچی کوتاه کردم .

پاسخی بگذارید

