منم میخوام زندگی کنم فقط همین…

سالها بعد وقتی بزرگتر شدم و به دانشگاه رفتم متوجه شدم که من با احساسات همجنسگراییم تنها نیستم و دوستای دختر زیادی توی دانشگاه پیدا کردم که همه مثل من همین احساساتو داشتن البته هر کدوم نظرات متفاوتی داشتن . من فقط با دخترها ارتباط داشتم به دلیل اینکه دانشگاه ما کاملن دخترونه بود و خوابگاه خیلی بزرگی داشتیم و بچه هایی که از شهرستان به تهران می اومدن برای تحصیل توی خوابگاه اقامت داشتن و به همین دلیل از گرایشات جنسی پسرها اطلاعات زیادی ندارم .

بعضی ها اسم این موضوع رو مشکل میزاشتن ، بعضی ها همجنس‌گرایی را یک نوع اختلال می‌دانند ، اختلال در آموزش‌هایی که تقصیر اونو گردن خانواده یا اجتماع می انداختند ، الگوسازی غلط دوره کودکی و مشکلات عمیق روانی دوران کودکی . بعضی ها این موضوع رو گردن نداشتن آزادی و ارتباط محدود با جنس مخالف میزاشتن در نتیجه نیازهای جنسی خودشونو با دوستهای همجنس خودشون ارضا میکردن و چیزی که مسلم است اینست که توی جامعه ما رفت و آمد با همجنس ‌ها هم که ایرادی نداره و وقتی خونه و دانشگات جایی باشه دور از خانواده ، یعنی آزادی اما جرات می‌خواد توی شهر که همه به کار هم کار دارند ، دوست پسرت رو دعوت کنی یا بری پیشش چون چند دقیقه بعد ، از پلیس گرفته تا حراست دانشگاه همه با خبر شدن . یکی دیگه از دانشجوها از روزهای اول خودش و چند هم کلاسی‌اش میگه و اتفاقی که موجب شد این گرایش در اتاق‌های دانشجویی با تخت‌های دو نفره را تجربه کنند . میگفت ما از ترس پلیس و حراست همجنس‌گرا شدیم . تو دانشگاه کم هم نیستیم ، اما یکی از  دوستام از ترس جهنم همجنسگرا شد اون آدم مذهبییه و میگه ارتباط با نامحرم حرامه و با دخترها رابطه داره .

اما من همجنس گرایی رو بیماری نمیدونم و فکر میکنم ریشه در عوامل ژنتیکی و بیولوژیکی من داره و این موضوع باعث خجالت من نیست و فقط دوست ندارم برای همه توضیح بدم و دلیل بیارم که چرا اینکارو میکنم چون همیشه یا مورد تمسخر قرار گرفتم یا ازم میترسن چون فکر میکنن که کنار من امنیت ندارن و یا همیشه متهم به ادا و اصول روشنفکری درآوردن و جلب توجه کردن هستم . متاسفانه ساختار اجتماعی کشوری که من توی اون زندگی میکنم هیچ درکی از این موضوع نداره که اجازه بدن منم راحت زندگی کنم .

شرارت ماسک های زیادی میپوشه اما هیچ کدوم به خطرناکی نقاب تقوا نیست…!

پاسخی بگذارید

