نقطه روشن

تمایل به داشتن رابطه ما دوتا با هم کاملن با انتخاب هردو ما بود ، منظورم اینه که این یه حس مشترک بود که تا الان برای اونم این حس باقیه . نه اینکه همبازی های پسر اطرافمون کم باشه یا نباشه ، نه ، همیشه توی گروه هایی که بازی میکردیم چند تا پسر همسن و سال خودمون هم بود .

من فکر میکنم تمایلات همجنس‌گرایانه در همه آدما وجود دارد و بسیاری آن را تجربه کرده‌اند . در حال حاضر هم دوست پسر دارم و هم دوست دختر ، اما معاشرت با زن‌ها همیشه حس بهتری به من می‌ده ، توی اون رابطه خشونت مردونه جایی ندارده و پر از احساسات مشترک زنانه ست همه چیز نرم و لطیف و آروم …

چیزی که همیشه خیلی ازش مطمئنم اینه که همجنس‌گرایی برای من یکی از نقاط روشن زندگی‌ منه .

نمی‌دانیم
اگر عبور کنیم
وارد شده‌ایم یا خارج!
نمی‌دانیم
اگر گام برداریم
دور شده‌ایم یا نزدیک!
ایستاده‌ایم
حیران
نمی‌دانیم، بخندیم یا گریه کنیم!

عمران صلاحی

پاسخی بگذارید

